  • Data: 2022-09-10 21:11:25
    Temat: Re: Przetwornik prąd-napięcie
    Od: Piotr Wyderski <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Przy 10A DC jest praktycznie bezstratny.

    Przewód jednokrotnie przechodzący przez toroid. To jakie to może mieć
    straty na 10mm miedzi przy praktycznie dowolnym przekroju przewodu do
    silnika?

    > Słabo z dostępnością rdzenie 3R1 - w Polsce dostępne tylko TN36 z tego
    > materiału - wielkie są.

    Niepotrzebnie chcesz do zrobić zbyt porządnie. To nie ma być regulcyjny
    wzmacniacz magnetyczny o liniowej charakterystyce, tylko znikająca
    cewka. Dowolny ferryt się nada, przy 500mT jednakowo znikną. Testowałem
    na F938, 3F3, PC20 i nie pamiętam, na ilu jeszcze. Tylko l_e ma
    znaczenie w tym zastosowaniu.

    > Układy z halotronami dają się wzmocnić do zakresu 10V. Tylko po co?

    Pozdrawiam, Piotr