  • Data: 2009-08-13 15:34:59
    Temat: Re: Przeźroczysty wyświetlacz
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tg napisało:

    > trzy zasadnicze uwagi - zuzycie energii na 500 m^2 to raz,
    > dwa - do czego masz to zamiar podlaczyc? do zwyklego pc podlaczysz
    > max kilka sztuk,

    Tak zupełnie off-topic i ku przestrodze. Coś mnie ostatnio podkusiło,
    by na komputerze z podłączonymi czterema monitorami zainstalować
    Windows Seven. No i guzik. Nie działa. I jak podają oficjalne źródła,
    działać nie będzie, o ile wszystkie karty nie będą takie same i nie
    będą korzystały z tego samego drivera. Windows XP takich ograniczeń
    nie ma. No cóż, cena postępu.

    > mozna sie bawic z multiplexerami sygnalu ale wtedy masz na nich
    > zdublowany obraz
    > i trzy - kable sygnalowe to max kilkanascie metrow, chyba ze ze
    > wzmacniaczami itd.

    A najlepiej w X11 jako xserwery z xterminalem. Można dzielić dowolnie
    (jeden obraz na wiele monitorów) i łączyć dowolnie (ethernetem, czy
    co tam kto uważa za wygodne). Ale co ja tu będę oczywiste oczywistości
    opowiadał.

    --
    Jarek