  • Data: 2023-02-04 22:55:20
    Temat: Re: Przycisk bluetooth
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/02/2023 22:49, Dawid Rutkowski wrote:
    > No ale jaki bardziej gotowy gotowiec chcesz niż taki pilot?

    Coś z okolicy "moduliku do Arduino".

    Rozebrałem 2 piloty bluetooth i oba nie działają na transoptorze (?),
    musza być zwierane przekaźnikiem. Troche strzelanie z armaty do muchy,
    no i mają baterię, a to zbędny detal.

    Zanim uznam to za właściwe rozwiązanie, rozglądam się na czyms, co ma
    normalne goldpiny i sterowane jest cyfrowo, z zasilaniem z uC.

    Przejrzałem co mają na aliexpress, ale nic nie znalazłem. Wiem jednak
    doskonale, że wyszukiwarka ali jest absurdalnie tępa i czasami nie
    potrafi znaleźć rzeczy które pasują nazwą 1:1. Dlatego mam nadzieję, że
    ktoś kojarzy.

    Jak nie, to pozostaje robić druciarstwo.