  • 21. Data: 2011-08-22 18:43:08
    Temat: Re: Przyćmiony księżyc jak UFO :-(
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 19:40, Cavy pisze:

    > inaczej
    >>
    > Za to Jowisz ładnie wyszedł (na prawo od Księżyca).

    Ta gwiazdka to Jowisz? Chyba żartujesz?

    --
    animka

  • 22. Data: 2011-08-22 18:46:59
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 18:33, MaW pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To może zacznij od kupna aparatu fotograficznego bo nauka fotografii na
    > komórce to troche tak jak nauka gry na fortepianie przy pomocy akordeonu

    Mam i to i to. Z komórki ładniej wyszło.

    --
    animka

  • 23. Data: 2011-08-22 18:47:53
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 18:42, Janko Muzykant pisze:

    > No pewnie, gwarantuję, że będzie to ten sam księżyc :)

    O tak! Księżyc jest jeden :-)

    --
    animka

  • 24. Data: 2011-08-22 18:58:41
    Od: "Cavy " <c...@N...gazeta.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > Ta gwiazdka to Jowisz? Chyba zartujesz?

    A teraz uwierzysz?
    http://imageshack.us/photo/my-images/851/animka.jpg/

  • 25. Data: 2011-08-22 19:51:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 20:58, Cavy pisze:

    > A teraz uwierzysz?
    > http://imageshack.us/photo/my-images/851/animka.jpg/

    Jesteś wspaniały :-) Dzięki.

    --
    animka

  • 26. Data: 2011-08-22 19:57:50
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Ta gwiazdka to Jowisz? Chyba żartujesz?

    Najprawdziwszy Jowisz. Idz na pl.rec.astronomia

    ;)

  • 27. Data: 2011-08-22 20:02:04
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-22 21:57, Hants pisze:

    > "Animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Najprawdziwszy Jowisz. Idz na pl.rec.astronomia

    Nie chce mi się. Nie jestem miłośniczką astronomii.

    Gdzieś czytałam, że żeby księżyc wyszedł dobrze na zdjęciu trzeba mieć
    dodarkowo jakąś lunetę, czy coś w tym rodzaju.

    --
    animka

  • 28. Data: 2011-08-22 20:03:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-08-22 19:45, kamil pisze:

    > To jest Animka. Z betonowym słupem też dyskutujesz?

    Zawsze przy takich argumentach lubię podrzucać ten pstryk z
    trzymegapikselowej Nokii:
    http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/37/1.htm

    --
    pozdrawia Adam
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 29. Data: 2011-08-22 20:23:50
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 22, 4:03 pm, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Zawsze przy takich argumentach lubi podrzuca ten pstryk z
    > trzymegapikselowej Nokii:http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/37/1.h
    tm

    Powinien sie poczuc zabity twoim argumentem.

    ---------
    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 30. Data: 2011-08-22 21:57:56
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-08-22 22:03, Janko Muzykant pisze:

    > Zawsze przy takich argumentach lubię podrzucać ten pstryk z
    > trzymegapikselowej Nokii:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/10/37/1.htm

    Hmmm... i jesteś pewien, ze taka Nokia będzie dobra do nauki? Bo... mam
    obawy, że to czysty automat - zero wpływu na czas naświetlania czy
    przysłonę... Kompozycji może i można się czymś takim nauczyć, ale... na
    kompozycji fotografia się nie kończy...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)