    From: "Jacek R." <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przyjmę/wymienię stare sprzęty/przełączniki/potencjometry
    Date: Thu, 31 Dec 2020 13:21:12 +0100

    W dniu 31.12.2020 o 01:54, PiteR pisze:
    > in <news:rsj0a6$6l6$1$jacekrut@news.chmurka.net>

    > Mówiąc poważnie to chyba jest za mały na dotykanie i oblizywanie
    > różnych elementów z kurzem pamiętającym Bismarcka. Na złomie może
    > być azbest, oleje, ołow, bizmut czy tam beryl nie pamiętam. Musiałbyś
    > to dokładnie wypłukać pod prysznicem.
    >
    > kurcze to dopiero dwulatek

    Nie dam mu nic co się łuszczy, kruszy czy łamie.
    Wszystko co zdobyte myję w czystym izopropanolu, chyba że
    czymś mocno umazane lub tłuste to gorąca woda ok 90 stopni i kąpiel
    karcherem na świeżym powietrzu.
    Tłuszcze i wszelkie podobne mazidła schodzą w mig.
    Jeśli schodzi farba czy napisy to trudno, wtedy albo zmywam albo ścieram
    resztę do żywego materiału i po sprawie.

    Nie podziewam się zatruć metalami ciężkimi po takim myciu.
    Rtęciowych elementów też nie dam żeby stłukł...

    Ps. Widzę że głównie ludzie martwią się żeby mały czegoś się
    nie nauczył lub nie zatruł ale oferty pomocy nie uświadczyłem...
    Trudno i tutaj już tylko narzekać ludzie potrafią i dyskutować
    o przodkach i dupie Marynie...

    --
    pzdr, j.r.