    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 17 May 2020 07:00:11 GMT

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Najpierw, to go trzeba znalezc.
    > Jak kamerki nr rejestracji nie zlapaly, to bedzie problem.

    Na dorgach coraz wiecej bramownic odczytujacych numery rejestracyjne,
    chocby na potrzeby systemu viatoll.
    Myslę ze to tylko kwestia checi zeby zakwerendowac na podstawie numeru
    poszkodowanego nr białego auta konkretnego modelu itp.

    > A potem drugi .. o co wlasciwie go oskarzyc ?
    > bo czy to jego wina, ze ciapa w fordzie jezdzic nie umie ? :-)

    Masz dziwne poczucie humoru.
    No chyba ze ty na serio?
    Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat złosliwego
    hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i
    podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

    > A tych badan psychiatrycznych sie chyba u nas nie przewiduje, moze i
    > szkoda ... a moze niepotrzebne, bo rok bez PJ by pacjenta wyleczylo
    > i bez psychiatry :-P

    Niewatpliwie nalezałoby sprobować wariata wyleczyc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert