  • Data: 2020-05-18 16:09:12
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABBFC814AC402budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik K n...@e...com ...
    > https://www.youtube.com/watch?v=6GejTTnC8BI

    >Cienias.
    >Tu chłopaki 40 tonowa ciezarówką by bez problemu odpowiednio mocno
    >zahamowali, zmienili pas na lewy a w miedzyczasie naapisali o tym
    >posta...
    >Oczywiście tylko niektorzy ;-D

    Patrz i ucz sie jak to sie robi :-)
    https://www.youtube.com/watch?v=Dj8c7rKfV-o

    J.

    P.S. a StopCham sie dorobilo 440 odcinkow. Ilosc kamerek rosnie, czy
    ilosc chamstwa na drodze ?

    O, akurat pierwsza scenka pasuje
    https://www.youtube.com/watch?v=T1SQ4hJpS2E

    Choc tu akurat tirman w miare zwawo wyprzedzal ...