  • Data: 2020-05-18 15:57:10
    Temat: Re: Przykladna kara dla kapelusznika ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsABC056782BDA8budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    [...]
    >Na dorgach coraz wiecej bramownic odczytujacych numery rejestracyjne,
    >chocby na potrzeby systemu viatoll.
    >Myslę ze to tylko kwestia checi zeby zakwerendowac na podstawie
    >numeru
    >poszkodowanego nr białego auta konkretnego modelu itp.

    A checi brak, chyba ze Ziobro jechal :-)

    Bramownice sa, ale nie wiadomo czy z osobowych odczytuja, czy
    zapamietuja, czy maja prawo, a jak nie - to sie moze zle skonczyc :-)
    Poza tym bialych samochodow troche jezdzi i jesli nie bylo bramki w
    bezposrednim sasiedztwie, to sie ich moze troch uzbierac.

    >Masz dziwne poczucie humoru.
    >No chyba ze ty na serio?

    Po pierwsze - nie mamy nagrania, wiec nie wiadomo co tam dokladnie
    zaszlo.

    >Jezeli tak, to kilka dni wczesniej była cała rozmowa na temat
    >złosliwego
    >hamowania włącznie z artykułem o wyroku sadu w identycznej sprawie i
    >podaniem paragrafów - bodaj 19.2.2 PoRD

    IMO - o tyle inna, ze tam nastapila kolizja z hamujacym pojazdem, co
    mozna uznac za bezposrednie skutki hamowania.
    A tu kierownik focusa odstepu trzymac nie umie i jezdzi z predkoscia
    nie zapewniajace panowania nad pojazdem i wpada w poslizgi na prostej
    i suchej drodze - a to juz nie jest wina tego z przodu :-P

    Ale ja nie sad, ani biegly, to pewnie sie nie znam :-)

    J.