  • Data: 2024-03-08 03:10:49
    Temat: Re: Przyszedł google i posprzątał struktury
    Od: ptoki <p...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-07 00:05, Marek wrote:

    > I tego nikt nie zrobił? Sorry ale to trochę żenua. Gość pozamieniał
    > miejscami zmienne w strukturze i uzyskał 40% zwiększenie wydajności
    > stosu. Nie 1%, nie 4%...a 40%!

    ale w 9 minucie masz +3%
    I testy tylko na trzech przypadkach.

    Mnie to nie jara.

    > 30 lat temu niektórzy onanizowali się w
    > jakieś experymentalnej wersji gcc specjalnymi flagami do optymalizacji
    > pod intel dającymi bagatela  15% szybszy kod. Podjarany tym całe libc +
    > kernel + istotne binaria wtedy tą wersją przekompilowałem po to by
    > stwierdzić, że właściwe nie widzę różnicy...

    No bo jarasz sie naglowkami i pierdolami. Ale to nieszkodliwe. Czasem
    czas zjada...

    > Widziałeś film?

    A ty widziales?
    Ze zrozumieniem?

    to sa przypadki kiedy masz szybkie karty i duzo flowow.

    Do tego przyrost jest dla AMD ale juz zla intela jest meh albo wrecz
    gorzej (9 minuta)

    Podejrzewam ze jakby poleciec po wiekszej ilosci platform to wyniki beda
    rozne.

    Linuxa sie nie optymalizuje na konkretny sprzet zazwyczaj.

    --
    Lukasz