-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Sun, 18 Jun 2017 21:02:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <oi6io6$fic$1@node2.news.atman.pl>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1497812550 15948 46.21.210.209 (18 Jun 2017 19:02:30
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2017 19:02:30 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.0
In-Reply-To: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl>
Content-Language: pl
X-Antivirus: Avast (VPS 170618-0, 2017-06-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607923
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-06-18 o 15:53, miumiu pisze:
> Co jest bardziej ekonomiczne :
> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>
Wieki temu uczyli nabrać prędkości przed wzniesieniem tak aby
podjeżdżając na małym gazie (oszczędzanie) nie wytracić za dużo
prędkości którą potem odzyskasz rozpędzając się przy zjeździe.
Przy dzisiejszym tłoku na drogach raczej nie do wykonania
ale pytanie było teoretyczne więc odpisałem.
Zjazd luzem z góry w dzisiejszych pojazdach nie ma sensu,
sprawdzał się jak miałeś pojazd z gaźnikiem.
Z takim silnikiem jeśli górka była spora i w połowie doszedłeś
do zamierzonej prędkości to warto było wyrzucić na luz lub
przynajmniej wcisnąć sprzęgło.
Jazda równym tempem po wzniesieniach zawsze była nieekonomiczna,
niezależnie czy na gaźniku czy wtrysku.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.17 21:17 Shrek
- 18.06.17 21:22 007
- 18.06.17 21:27 007
- 18.06.17 21:27 miumiu
- 18.06.17 21:39 Pszemol
- 18.06.17 22:22 Shrek
- 19.06.17 00:55 AL
- 19.06.17 01:56 Pszemol
- 19.06.17 09:03 WS
- 19.06.17 09:31 r...@k...pl
- 19.06.17 10:00 Tomasz Pyra
- 19.06.17 10:57 Adam
- 19.06.17 11:47 RadoslawF
- 19.06.17 12:15 007
- 19.06.17 12:36 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
Najnowsze wątki
- 2024-05-08 Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- 2024-05-08 Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 Gruby pasożyt nasyła tajną policję na aktywistę z Rzeszy działającego w SZAP!
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-08 Koniecznie potrzebuję kampera...
- 2024-05-08 Gorzów Wielkopolski => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-08 => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-08 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-05-08 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-08 Warszawa => Technical Lead ( (Java Background)) <=