    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Quiz UPSowy - ktoś zna odpowiedź?
    Date: Thu, 10 Sep 2020 10:50:03 +0200

    W dniu 09.09.2020 o 17:26, Marek pisze:
    > Quiz do rozmowy kwalifikacyjnej:
    >
    > UPS onliine (generujący sinus) został zasilony własnym napięciem
    > wyjściowym, zaznacz prawidłową odpowiedź (co się stanie):
    >
    > - UPS się wyłączy
    > - nic się nie zmieni, nadal będzie wskazywał brak zasilania
    > - wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory
    > -zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    Jeśli to pytanie padło w czasie rozmowy kwalifikacyjnej, prawidłowa
    odpowiedź na to pytanie jest taka: Nie należy tak robić, nie jestem
    debilem, nie sprawdzałem.

    Jeśli to pytanie akademickie, lub lekcja pokazowa dla przedszkolaków
    która ma na celu wyjaśnienie dla czego nie da sie zrobić perpetum
    moblile, to odpowiedź brzmi: zależy od konstrukcji i zabezpieczeń

    Jeśli to pytanie zadał szef działu konstrukcyjnego - należy mu się
    uznanie, a przyszłe projekty upsów muszą posiadać zabezpieczenie przed
    takim podłączeniem

    ToMasz

    PS. Wiem ze tu siedzą same stare wygi i nikt tu pracy nie szuka, ale
    poradźcie młodemu pokoleniu żeby na rozmowach kwalifikacyjnych
    poszukiwali nieszablonowych rozwiązań. Wychodzili po za ramy a, b, c, bo
    te trzy lierki będą robiły maszyny a nie człowiek