  • 1. Data: 2020-09-09 17:26:40
    Temat: Quiz UPSowy - ktoś zna odpowiedź?
    Od: Marek <f...@f...com>

    Quiz do rozmowy kwalifikacyjnej:

    UPS onliine (generujący sinus) został zasilony własnym napięciem
    wyjściowym, zaznacz prawidłową odpowiedź (co się stanie):

    - UPS się wyłączy
    - nic się nie zmieni, nadal będzie wskazywał brak zasilania
    - wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory
    -zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    --
    Marek

  • 2. Data: 2020-09-09 18:37:18
    Temat: Re: Quiz UPSowy - ktoś zna odpowiedź?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 17:26, Marek pisze:
> [...]
    > - wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory
    > -zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    3
    4 offline

  • 3. Data: 2020-09-09 18:40:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Sep 2020 18:37:18 +0200, t-1 <t...@t...pl> wrote:
    > 3
    > 4 offline

    Podkręć jasność wypowiedzi.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-09-09 19:58:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
> [...]

    >- wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory
    >-zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    powiedzialbym ze a) - ale nie od razu.
    lamane z c) - ale polowicznie, no bo jak ladowac.
    Czyzby wiec d) ?

    UPS powinien normalnie generowac napiecie.
    A wiec wykrywa powrot zasilania.

    Probuje wiec zasilic przetwornice z sieci i ladowac akumulatory ... i
    ciekawe do czego to doprowadzi - przeciazenia skutkujacego
    wylaczeniem, spadku napiecia na wyjsciu skutkujacego uznaniem, ze
    brak napiecia wejsciowego, czy jakims ograniczonym poborem pradu "z
    sieci" i rozladowaniem akumulatora po pewnym czasie ...

    Pewnie wszystko mozliwe w zaleznosci od typu ...

    J.

  • 5. Data: 2020-09-09 21:10:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2020 17:26, Marek wrote:
    > Quiz do rozmowy kwalifikacyjnej:

    A kwalifikacje na jakie stanowisko? Bo zastanawiające pytanie.
    Zastanawiające pod kątem osoby, która je zadaje ...

  • 6. Data: 2020-09-09 21:34:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:almarsoft.7671735768815603207@news.neostrada.p
    l>
    user Marek pisze tak:

> [...]
    > - wskaże powrót zasilania i zacznie ładować akumulatory

    zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    Piter

  • 7. Data: 2020-09-09 21:55:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Sep 2020 21:10:36 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > A kwalifikacje na jakie stanowisko? Bo zastanawiające pytanie.
    > Zastanawiające pod kątem osoby, która je zadaje ...

    Ponieważ?
    Nie filozofuj tylko odpowiedz na quiz.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2020-09-09 22:13:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 21:34, PiteR pisze:
    > in <news:almarsoft.7671735768815603207@news.neostrada.p
    l>

    > zacznie taktować tj. na zmianę zgłaszać powrót i brak zasilania

    ale to jest on-line, więc jak podłączy odwrotnie fazy to mu bezpiecznik
    strzeli.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2020-09-09 22:28:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f593775$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    user Irokez pisze tak:

    > ale to jest on-line, więc jak podłączy odwrotnie fazy to mu
    > bezpiecznik strzeli.

    jakby był online to ładowałby akku

    Jakie fazy?

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 10. Data: 2020-09-09 22:42:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-09-09 o 22:28, PiteR pisze:

    > jakby był online to ładowałby akku
    >

    > Jakie fazy?

    skrót myślowy... Powiedzmy że jest HOT i Neutral. Neutral sobie idzie
    wejście-wyjście, natomiast HOT przez przekaźniki jest podłączony do
    trafa in-line realizującego boost/trim/regulacja.
    No więc ja mu się HOT z wyjścia zapnie do Neutral na wejściu... ;)

    a tak swoją szosą to powinien pompować jak dobrze zapnie, rozładowując
    akumulator oczywiście.
    Nie mam jak sprawdzić bo w SmartUPS 1000 aku zdechły ;)

    --
    Irokez