  • Data: 2021-06-02 20:39:02
    Temat: Re: Rdza pod światłem - Cortanin?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2021 o 18:38, PiteR pisze:
    > nie wycinaj co ci wygodnie
    > jeszcze raz przeczytaj
    >
    > barankiem nie
    > lepiej już farbą do dachów
    >
    > czy baranek ma składzie inhibitory korozji?
    Wystawiałem kiedyś na targach farby głównie z nastawieniem na odbiorców
    z przemysłu - antykorozja itd. Doszedłem tam do wniosku, że wiedza tak
    zwanego Kowalskiego na temat farb jest znikoma. Ludzie nie mają pojęcia
    o rodzajach farb i o tym, do czego który rodzaj się nadaje.
    Do tej pory spotyka się przetargi ogłaszane przez (poważne podobno)
    firmy, które poszukują dostawców "farby miniowej do gruntowania"
    podczas, gdy minia jest zakazana w UE od 2003 roku....
    Z farbą do dachów jest mniej więcej tak, jak ze smarowaniem kromki
    chleba. Można posmarować masłem, albo serkiem, dżemem, albo nutellą,
    smalcem albo hummusem.
    Jacek