  • 31. Data: 2023-07-24 16:13:55
    Temat: Re: POCO F4
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    ung-galaxya335g-vs-samsung-galaxys22ultra/

    > Czyli chodzi o to, że jest serwis mgsm, którego autorzy arbitralnie
    > zdefiniowali wagę pewnych parametrów/funkcjonalności i wyszło im i
    > Tobie, że Reno 7 jest blizej do S22. Jasne, mozna i tak.

    > Ale można tez inaczej: w czym ten cały Reno 7 jest istotnie lepszy
    > funkcjonalnie/jakościowo niż A33? Pisałeś coś tam o YT, kamerze?
    > A w czym bliżej mu do S22? W dziurze na wyświetlaczu?
    >
    > Nie mam nic przeciwko oppo, zasadniczo sam rozwazałem i pewnie kiedyś
    > rozważe ponownie, ale porównywanie go do wyższej półki to tak ten tego.

    To może tak:

    https://www.gsmmaniak.pl/1426359/oppo-find-x5-pro-am
    azonit/

    Potem się zastanów, dlaczego akurat Oppo a nie inny Samsung czy
    Xiaomi/Moto/cokolwiek :)

    Miałem 5 Szajsungów, żodyn, żodyn z nich nie umywał się nawet do Xiaomi.

    Gdybym ich nie miał i nie miał porównania, to bym pewnie klękał przed
    Samsungiem. Nigdy wincyj! :)

    BTW z tego co napisałeś wcześniej, Ciebie zadowoli cokolwiek, bo nie
    używasz generalnie smartfona...w sensie użycia co najmniej przez bitą
    godzinę dziennie i nie do rozmowy :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 32. Data: 2023-07-26 08:38:06
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-24, LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    ung-galaxya335g-vs-samsung-galaxys22ultra/

    > To może tak:
    >
    > https://www.gsmmaniak.pl/1426359/oppo-find-x5-pro-am
    azonit/

    Troche na to za wcześnie...

    > Potem się zastanów, dlaczego akurat Oppo a nie inny Samsung czy
    > Xiaomi/Moto/cokolwiek :)
    >
    > Miałem 5 Szajsungów, żodyn, żodyn z nich nie umywał się nawet do Xiaomi.

    Mnie w Samsungu generalnie lezy jakość zdjęć. Przesiadłem się z Redmi 7A na A12
    i jakość była nieporównywalna. Również wygoda, tu akurat za sprawą większego
    RAMu. Potem nie wiem po uj sprawiłem sobie A13 i tam dla odmiany jakości zdjęć
    nie mogłem zdzierżyć więc wylądował u syna. W międzyczasie teściu odziedziczył
    wspomniany A12 bo ma zegarek Samsunga (który okazał się kaprysny) no a ja
    sięgnąłem po A335G. Robi gorsze zdjęcia niż A12 ale tylko ciut (przesycenie
    kolorów) I to już cała historia.

> [...]
    >
    > BTW z tego co napisałeś wcześniej, Ciebie zadowoli cokolwiek, bo nie
    > używasz generalnie smartfona...w sensie użycia co najmniej przez bitą

    Generalnie aparat, telefon, komunikatory, wspólpraca z galaxy watch, sterowanie
    automatyka domową (google home etc.). Więcej krytycznych wymagań nie mam. Tak,
    że jesli Oppo nie robi ze zdjęć jakiegoś szajsu to kiedyś pewnie rozważę.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2023-07-26 09:04:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-26, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    azonit/

    Tak spojrzałem na to to. To to to zupełnie nie moja półka. ++3k za telefon nie
    ma uzasadnienia przy tym do czego telefonu uzywam, nawet jesli robi mega-boskie
    zdjęcia. Moje Canony robią lepsze :)

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2023-07-26 09:43:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Tak,
    > że jesli Oppo nie robi ze zdjęć jakiegoś szajsu to kiedyś pewnie rozważę.

    https://youtu.be/4ei-YV12dLQ?t=347 Mnie ten mikroskop przypadł do
    gustu. Zajefajna funkcja :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 35. Data: 2023-07-29 17:09:13
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 lip 2023 o 09:04, Marcin Debowski pisze:

    > Tak spojrzałem na to to. To to to zupełnie nie moja półka. ++3k za telefon nie
    > ma uzasadnienia przy tym do czego telefonu uzywam, nawet jesli robi mega-boskie

    Za 3 lata będzie przeżytkiem, jeśli w ogóle będzie sprawny...
    Może dobry dla kogoś zarabiającego miesięcznie sto kpln, albo więcej...

    > zdjęcia. Moje Canony robią lepsze :)

    --
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel#eneuel.ct8.pl '.O_'