  • Data: 2016-08-23 14:03:09
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "slawek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    news:almarsoft.4546082327071361135@news.v.pl...
    > odebrać wynik.
    >
    > Dlaczego "za kilka dni"? Oczywiście karty trzeba było wydziurkować, ale
    > wyniki były tego samego dnia.

    Może. Nie pamiętam dokładnie.
    Prawie na pewno, nie wrzucali tego od ręki więc nie chciało się czekać, a że
    ośrodek obliczeniowy był w innym budynku (nie Elektroniki), więc odbierałem
    przy okazji. Mieliśmy tam jakieś zajęcia raz, czy dwa razy w tygodniu. Może
    dlatego zapamiętałem, że po kilku dniach.

    > Książkę o Javie przeczytasz w dwa dni.

    Nie ja. Ja (od zawsze) bardzo, bardzo wolno czytam (za to niezwykle
    dokładnie :) ).

    > To nie jest długi czas. Potem, jeżeli nie będziesz sam pisać to zostaniesz
    > mniemanologiem: będzie ci się wydawało że umiesz.

    Dlatego napisałem, że przez jakiś czas nie muszę mieć, ale potem oczywiście.
    P.G.