  • 1. Data: 2023-01-26 20:36:27
    Temat: Reaktywacja Unitra - WSH 805
    Od: Marek <f...@f...com>

    Od kilku miesięcy głośno jest o nowych produktach pod marką UNITRA
    zaprojektowanych i uwaga: (podobno) wyprodukowanych w PL. Nie chodzi
    o jakiś Chińczyków sprzedających pod tą marką ale o rodzimy produkt.W
    skład zestawu wchodzi nowy wzmacniacz dual audio WSH 805, odtwarzacz
    CD, kolumny i gramofon klasyczny. Zrobili pokaz dla byłych
    pracowników zjednoczenia:

    https://youtu.be/5JHNdLTbwzU

    Czy ktoś może otarł się o więcej szczegółów dot. konstrukcji np. tego
    wzmacniacza WSH 805?
    Komentarze są różne, niektórzy się obawiają, że to kolejna "manta"
    tym razem pod marką UNITRA.
    Jaka jest prawda? W powyższym filmie oraz z filmu z ich prezentacji
    na targach (link niżej) podkreślają co jakiś czas w wypowiedziach, że
    to rodzima konstrukcja:

    https://youtu.be/tm6lOCRV_sU

    --
    Marek

  • 2. Data: 2023-01-27 11:52:06
    Temat: Re: Reaktywacja Unitra - WSH 805
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 26/01/2023 19:36, Marek wrote:
> [...]
    > Jaka jest prawda? W powyższym filmie oraz z filmu z ich prezentacji na
    > targach (link niżej) podkreślają co jakiś czas w wypowiedziach, że to

    Może być - czemu nie. Teraz da się wykonać dobre urządzenia niewielkim
    kosztem. Dzisiaj cały projekt, prototyp i specjalistyczne pomiary można
    zrobić na jednym biurku.
    Jest dużo sprawdzonych układów, na których można się wzorować.
    W technice analogowej audio w zasadzie nic odkrywczego się nie da wymyślić.

    W dawnej UNITRZE robiło się z tego co jest dostępne. Większość produktów
    starej UNITRY to większe lub mniejsze kopie urządzeń zachodnich i to nie
    tych z górnej półki.

    Jest w sieci troche rysunków technicznych środka i widać ze DUAL MONO to
    do końca nie jest bo płytka przedwzmacniacza jest jedna. Mozliwe ze to
    tylko z powodów mechanicznych i jest tam pełna separacja kanałów.

    c.

  • 3. Data: 2023-01-27 15:51:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Jan 2023 10:52:06 +0000, Cezar <c...@t...pl.invalid>
    wrote:
    > Jest w sieci troche rysunków technicznych środka i widać ze DUAL
    > MONO to

    A schemat jest może? Ciekawym jakby ocenił go RS.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2023-01-27 17:27:37
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 27/01/2023 14:51, Marek wrote:

    > A schemat jest może? Ciekawym jakby ocenił go RS.

    widziałem tylko to:

    https://twitter.com/baltic__sea/status/1594070666042
    564610

  • 5. Data: 2023-01-27 17:30:31
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > skład zestawu wchodzi nowy wzmacniacz dual audio WSH 805, odtwarzacz
    > CD, kolumny i gramofon klasyczny. Zrobili pokaz dla byłych

    Kupiłbym niewielkiego klocka all in one. Wzmacniacz w kl. D 10-30W,
    tuner, odtwarzacz mp3 i/lub wav/flac z jakiej karty SD czy wewnętrznego dysku.
    Całość być może ze sporym LCD. I żeby pilota dodali.

    > Komentarze są różne, niektórzy się obawiają, że to kolejna "manta"
    > tym razem pod marką UNITRA.

    I co z tego że manta? Działa? Gra? Ma serwis w PL?

  • 6. Data: 2023-01-27 18:07:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 27 Jan 2023 08:30:31 -0800 (PST), Mordoklejek Zygzakowaty
    <m...@g...com> wrote:
    > I co z tego że manta? Działa? Gra? Ma serwis w PL?

    Clue tej sprawy nie w tym czy działa, gra i gdzie ma serwis tylko w
    tym czym to naprawdę jest i czy cały hype wokół tego jest
    uzasadniony.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2023-01-27 19:18:51
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 27.01.2023 o 15:51, Marek pisze:

    > A schemat jest może? Ciekawym jakby ocenił go RS.

    Jeśli to prawdziwa Unitra, to schemat musi być sprzedawany z
    urządzeniem. Unitra nie sprzedawała kota w workku.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 8. Data: 2023-01-27 21:00:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 27.01.2023 o 17:27, Cezar pisze:

    > widziałem tylko to:
    >
    > https://twitter.com/baltic__sea/status/1594070666042
    564610

    Łeee, nie ma gniazd DIN5 ;)

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie art.pl, jak i sama domena nie są już aktywne

  • 9. Data: 2023-01-27 21:15:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    Zdajesz sobie sprawę z absurdu jaki napisałeś "prawdziwa UNITRA"? :-)

    --
    Marek

  • 10. Data: 2023-01-27 21:53:24
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Marek napisał(a):
    > Clue tej sprawy nie w tym czy działa, gra i gdzie ma serwis tylko w
    > tym czym to naprawdę jest i czy cały hype wokół tego jest
    > uzasadniony.

    Zwyłe poinformowanie potencjalnego kupca/zainteresowanych o tym co
    robią. W maju tamtego roku dałem wklejkę o prowadzonej przez nich rekrutacji.
    Widać przez 6 miesiecy coś wyrzeźbli i pochwalili się.

    Wszelkiej maści startapy najpierw zbierają pieniądze, informują
    co robią i następnie wypuszczają produkt. Nic nowego.