  • 11. Data: 2023-06-15 12:48:34
    Temat: Re: Reaktywacja Unitra - WSH 805
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    I pfff zeszło powietrze. Sprzęta dla kolekcjonerów, na pewno nie dla mnie.

    cyt.
    Odkryto także karty odnośnie cen. Zintegrowany wzmacniacz WSH-805 o mocy
    2x 80W/135W będzie kosztował 14 999 zł. Odtwarzacz CD CSH-801 z wyświetlaczem
    E ink i pełną obsługą informacji z krążka będzie z kolei kosztował 6 499 zł. Wreszcie
    za
    gramofon GSH-630 Fryderyk trzeba będzie zapłacić 10 999 zł. Cennik kończy ostatnia
    pozycja: kolumny głośnikowe ZGZ-801, w 2,5-drożniej obudowie zamkniętej mają
    kosztować 19 999 zł.

  • 12. Data: 2023-06-17 00:48:24
    Od: pytający <r...@p...fm>

    czwartek, 15 czerwca 2023 o 12:48:36 UTC+2 alojzy nieborak napisał(a):
> [...]
    > pozycja: kolumny głośnikowe ZGZ-801, w 2,5-drożniej obudowie zamkniętej mają

    Ceny zaporowe.
    Szkoda że nie w cenie Yamahy czy Pioneera ...
    Ciekawostką jest to że w ożywienie Unitry zaangażowany jest współzałożyciel CD
    Projektu.

  • 13. Data: 2023-09-01 14:23:16
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    alojzy nieborak napisał(a):
> [...]
    > pozycja: kolumny głośnikowe ZGZ-801, w 2,5-drożniej obudowie zamkniętej mają

    1990, zara inflacja dobije do 600% i chj biznesy szczeli
    Film dla mr.JF.
    https://www.youtube.com/watch?v=o0nrlPP7-gM&t

    Jakie głowice do magnetowidów robili, wot ciekawstka.

  • 14. Data: 2023-09-01 16:42:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 1 Sep 2023 05:23:16 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:
> [...]

    > Film dla mr.JF.
    > https://www.youtube.com/watch?v=o0nrlPP7-gM&t

    > Jakie głowice do magnetowidów robili, wot ciekawstka.

    A nie same dyski? Tzn glowice do dysków montowali,
    ale same głowice to chyba kupne?

    J.

  • 15. Data: 2023-09-02 16:29:44
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > A nie same dyski? Tzn glowice do dysków montowali,
    > ale same głowice to chyba kupne?

    Możliwe. Specjanie tematu nie badałem. Faktyczne to co widać
    przypomina dolną część mechanizmu.