  • Data: 2021-05-02 16:43:41
    Temat: Re: Reanimacja pilotów dzisiaj
    Od: Grzexs <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kup sobie w elektroniku zestaw naprawczy, gumki + klej silikonowy, działa.
    > Np tu
    > https://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=8954&
    controller=product

    To jest zdecydowanie najlepszy sposób. W ten sposób zreanimowałem ze 3
    piloty i 2 telefony DECT. Nie zapomnij o ścięciu starych gumek - to jest
    najtrudniejsza czynność w tym wszystkim, bo trzeba uważać, by ściąć
    równolegle i nie za dużo (bo jak za mało, to można jeszcze poprawić).

    --
    Grzexs