  • Data: 2022-01-09 11:50:58
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2022 o 11:39, Cezar pisze:

    > Nie wiem czy wiesz że już leci trzecia dziesiątka 21 wieku. Mamy Waze,
    > Google maps i inne takie Apple maps- nie mówiąc już o tym że samochody
    > od jakiś 5-10 mają to fabrycznie wbudowane.

    Noi? Chce sobie pogadać z TIRowcami, gdzie najlepsze dzwiki stojo :]

    W sumie ręczniak w aucie to raczej porażka. Nic nie zastąpi dobrej
    anteny z zasięgiem 15km w CB. Ja u siebie zabudowałem radio w konsoli,
    zamiast schowka ale nie doszło nigdy do uruchomienia zestawu :D..i nie
    wiem czy to uruchomię. Prędzej sprzedam auto razem z radiem bez
    uruchamiania :) Miałem wykorzystać mikrofon w podsufitce od starego
    zestawu głośnomówiącego i zrobić sobie PTT na przycisk w konsoli, żeby
    nie trzymać mikrofonu w ręce.

    Starych CB, działających jest całe stado do kupienia a ręczniak w sumie
    jest droższy i kiedy używany, to bateria jest już złomem. Nowy ręczniak
    też jest droższy od zwyklaka.

    Zakładając jednak, że on chce jeszcze pogadać w Biedronce czy na rybach
    to mobilność jest tutaj wskazana :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>