  • 1. Data: 2022-01-08 23:31:56
    Temat: Ręczniak CB
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Ktoś może polecić jakiś fajny model?
    Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe
    zainstalować.

    Irek.N.

  • 2. Data: 2022-01-08 23:40:32
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.01.2022 o 23:31, Irek.N. pisze:
    > Ktoś może polecić jakiś fajny model?
    > Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    > każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe
    > zainstalować.

    Na co Ci zasięg 2 km?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2022-01-09 00:40:17
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Na co Ci zasięg 2 km?

    Żeby dowiedzieć się co mnie czeka na trasie przykładowo.
    --
    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2022-01-09 11:39:07
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 08/01/2022 23:40, Irek.N. wrote:

    > Żeby dowiedzieć się co mnie czeka na trasie przykładowo.
    > --

    Nie wiem czy wiesz że już leci trzecia dziesiątka 21 wieku. Mamy Waze,
    Google maps i inne takie Apple maps- nie mówiąc już o tym że samochody
    od jakiś 5-10 mają to fabrycznie wbudowane.

    c.

  • 5. Data: 2022-01-09 11:50:58
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.01.2022 o 11:39, Cezar pisze:

    > Nie wiem czy wiesz że już leci trzecia dziesiątka 21 wieku. Mamy Waze,
    > Google maps i inne takie Apple maps- nie mówiąc już o tym że samochody
    > od jakiś 5-10 mają to fabrycznie wbudowane.

    Noi? Chce sobie pogadać z TIRowcami, gdzie najlepsze dzwiki stojo :]

    W sumie ręczniak w aucie to raczej porażka. Nic nie zastąpi dobrej
    anteny z zasięgiem 15km w CB. Ja u siebie zabudowałem radio w konsoli,
    zamiast schowka ale nie doszło nigdy do uruchomienia zestawu :D..i nie
    wiem czy to uruchomię. Prędzej sprzedam auto razem z radiem bez
    uruchamiania :) Miałem wykorzystać mikrofon w podsufitce od starego
    zestawu głośnomówiącego i zrobić sobie PTT na przycisk w konsoli, żeby
    nie trzymać mikrofonu w ręce.

    Starych CB, działających jest całe stado do kupienia a ręczniak w sumie
    jest droższy i kiedy używany, to bateria jest już złomem. Nowy ręczniak
    też jest droższy od zwyklaka.

    Zakładając jednak, że on chce jeszcze pogadać w Biedronce czy na rybach
    to mobilność jest tutaj wskazana :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-01-09 12:38:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 08/01/2022 23:31, Irek.N. wrote:
    > Zastosowanie drogowe.

    W ciągu ostatnich kilku lat praktycznie nie ma już nic ciekawego na CB.
    Pełno frustratów i imbecyli nie potrafiących używać nawigacji, ich
    zawsze było na pęczki. Sporo przeniosło się na PMR, ale używane jest to
    wtedy jako "łącznośc w konwoju i kierownikiem budowy".

    Jakio-takie zycie pojawia się kiedy są korki. Ale dalej sprowadza się
    głównie do rzucania kurwami i obrażania się wzajemnie, puszczania
    doscopolo w eter, beczenia i pierdzenia.

    Być może masz inne obeserwacje, ale ja wiosną wymontuje swoje radio z
    samochodu, nie przydało się od 3 lat i stacza się w kierunku szamba.

  • 7. Data: 2022-01-09 12:47:54
    Od: pytający <r...@p...fm>

    sobota, 8 stycznia 2022 o 23:31:58 UTC+1 Irek.N. napisał(a):
> [...]
    > Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    > każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe

    A Yanosik? Darmowy, kulturalny ... i sprawdza się.

  • 8. Data: 2022-01-09 12:48:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2022 o 12:38 heby <h...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    >
    > Być może masz inne obeserwacje, ale ja wiosną wymontuje swoje radio z
    > samochodu, nie przydało się od 3 lat i stacza się w kierunku szamba.

    W mieście się nie przydaje, ale wystarczy wyjechać na dowolną
    gminną/powiatową/krajową i nadal słychać "misiaczki na 465" lub "laserek
    na 34". Ja jak dojeżdżam do Wawy to po prostu wyciszam radio bo jest jak
    mówisz: "jak dojechać na przejazdową" co 3 min lub "pierd...one słoiki nie
    potrafią jeździć...".
    Choć i na Puławskiej co drugi dzień słyszę "laserk przy Wyścigach w stronę
    Piaseczna".

    TG

  • 9. Data: 2022-01-09 13:17:17
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/01/2022 12:48, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > gminną/powiatową/krajową i nadal słychać "misiaczki na 465" lub "laserek
    > na 34".

    Oba są widoczne w google maps ;) Prawdę mówiąc, coraz częsciej widzę tam
    info, kiedy na CB cisza. Tak, mowa o wycieczkach za miasto.

  • 10. Data: 2022-01-09 13:24:06
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2022-01-08 o 23:31, Irek.N. pisze:

    > Ktoś może polecić jakiś fajny model?
    > Zastosowanie drogowe. Nie chce mi się rozkładać sprzętu w samochodzie za
    > każdym razem jak gdzieś jadę, a za rzadko w trasę wyruszam żeby na stałe
    > zainstalować.

    Chyba tylko do rozmowy jak jedziecie na dwa auta.
    Antena na magnes, zasilanie przystosowane do gniazda zapalniczki
    i kawałek wygiętej blachy sprawił że "instalacja" trwa kilka sekund.
    Robię to po wyjeździe z garażu, zanim zamknę bramę to biorę zestaw,
    antenę kładę na dachu, resztę wrzucam przez tylne drzwi do auta.
    Jak wsiąde to zanim ruszę wieszam radio i wtykam zasilanie.