  • Data: 2022-01-10 20:38:19
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znajdzie się. Chyba że masz wybitne szczęście. Na normalnym radiu
    > pytasz, albo coś komunikujesz i nikt w promieniu kilkunastu km nie
    > odpowiada, a Ty chcesz, żeby na 1 km się trafił użyteczny rozmówca.

    Wiesz co, jest szansa, że za 2 tygodnie będę w sąsiedztwie. Aż mnie
    korci pewna rzecz... może lepiej jednak zadzwonię. :)
    W każdym razie będzie sposobność do porównania doświadczeń ;)

    > Mam na stałe zamontowaną Indianę, wygląda jak zwykła radiowa, tylko
    > dłuższa, nie zwraca uwagi. Radio trochę schowane. Przydaje się, także w
    > mieście ("mobilki, karetka w stronę centrum mija Auchana"), ale ogólnie
    > w dobie Yanosika, nie jest to już sprzęt konieczny.

    W mieście? Kompletnie bez sensu. Ja włączam CB czasami (jak mi się chce
    rozkładać kable i radio) i to tylko jak daleko gdzieś jadę. Przydaje się
    raz na... kilka wyjazdów? Sporadycznie jednym słowem.

    > Nie mniej polecam zasadę: albo dobrze, albo w ogóle.

    DOKŁADNIE, dlatego zapytałem który model jest dobry (choć użyłem frazy
    fajny, zakładając że ręczniaki są jednak w użyciu).

    Miłego.
    Irek.N.