    Date: Fri, 14 Jan 2022 17:21:44 +0100
    Subject: Re: Ręczniak CB
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2022-01-10 o 20:13, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Nie znajdzie się. Chyba że masz wybitne szczęście. Na normalnym radiu
    > pytasz, albo coś komunikujesz i nikt w promieniu kilkunastu km nie
    > odpowiada, a Ty chcesz, żeby na 1 km się trafił użyteczny rozmówca.
    > Mam na stałe zamontowaną Indianę, wygląda jak zwykła radiowa, tylko
    > dłuższa, nie zwraca uwagi.

    też mam Indianę, w poprzedniej bryce była na stałe, do nowszej dokupiłem
    podstawę magnetyczną z DV i przełożyłem bat.
    W starej bryce miałem Presidenta Valerego (kawał kloca, ale bije na
    głowę wiele nowszych), do nowej za grosze dorwałem Harry III ASC.
    Jak do użytku raz na jakiś czas polecam tak właśnie zrobić - antena
    magnetyczna plus jakiś Harry itp, ew. coś klonopodobnego (np. jakiś
    Legend itp - bazujące na Unidenach ZTCP) - ale obowiązkowo dołóż
    zewnętrzny głośnik, te wbudowane są do niczego..

    --
    Pozdr.
    Michał