    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Regulacja sprzęgła hydraulicznego
    Date: Wed, 22 Apr 2009 10:22:53 -0700 (PDT)

    On 22 Kwi, 15:55, a...@g...com wrote:

    > Spróbuję jeszcze dzisiaj, nie wpadłem na to :-) Więc wniosek jest taki
    > że najlepiej nie zalewać na max?

    A więc tak, ujęcie płynu pomogło. Przy jeździe na ustawieniu 1 (klamka
    najdalej od kiery) nie ma już uślizgów przy odkręcaniu ani zrzucaniu
    biegów bez przegazówki.

    Ująłem 5ml, chyba było za dużo bo płyn był nawet na tym plastykowym
    czymś nad membraną.

    No i jeszcze jedno, czy to normalne że z płynu hamulcowego w sprzęgle
    robi się szybko czarny gnój? Zmieniałem ponad tydzień temu płyn (był
    czarny), dzisiaj patrze i znów to samo - normalka czy coś jest nie
    tak?

    --
    Artur