    From: trybun <L...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rejestracja SIM w T-M
    Date: Fri, 10 Jul 2020 09:10:44 +0200

    W dniu 09.07.2020 o 23:29, Grzexs pisze:

    > Mnie tam działała już w salonie, po zanabyciu, zarejestrowaniu i
    > włożeniu do telefonu. 2 czy 3 razy przerabiałem.

    Też myślałem że to jakiś odosobniony przypadek. Tymczasem na drugi dzień
    dzwonię na infolinię i zgłaszam "zablokowanie karty z powodu
    niedopełnienia przeze mnie obowiązku rejestracji", panienka sprawdza i
    twierdzi że karta jest jednak zarejestrowana. Powiada że
    najprawdopodobniej nie było wykonane aktywujące kartę "pierwsze
    połączenie", tak że sama to robi,. Nic to nie daje, informuje mnie że
    zaraz zresetuje całe moje konto i każe wyłączyć telefon i uruchomić za
    godzinę. Zapomniałem o tym, telefon włączam dopiero na drugi dzień,
    próba połączania i... "masz zablokowany nr z powodu niedopełnienia
    obowiązku rejestracji".. Nowy telefon na infolinię - inny konsultant
    załatwia sprawę od ręki, bez restartów telefonu itp. Następna sprawa -
    karta to opcje - darmowe rozmowy i SMSy i 1 GB internetu na 5 dni. W
    nadziej że mi wydłużyli mi termin o czas jaki czekałem na aktywację
    karty sprawdzam stan konta *101# i okazuje się że karta straciła ważność
    ... 15 12 1970roku... Tak że podsumowując tych kretynów na infolinii czy
    stan systemu to śmiem wątpić czy moja sprawa to odosobniony przypadek.