  • 1. Data: 2020-08-30 20:59:44
    Temat: Renault fluence i kluczyk zblizeniowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jest sobie francuzik Renault Fluence ale podejrzewam ze w jakis
    megankach itp jest podobnie.

    Jest kluczyk zblizeniowy. Wsiadasz do auta, naciskasz przycisk i
    jedziesz.
    Wychodzisz, oddalasz sie od auta a auto same sie zamyka.

    I powinno to niby działać równiez na otwieranie.
    Nawet pod klamkami są jakies czujniki.

    A nie działa.
    Auto trzeba otworzyc naciskajac przycisk na tymze pilocie.

    Ktos wie dlaczego tak moze byc i jak podejsc do problemu?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 2. Data: 2020-08-30 22:38:30
    Temat: Re: Renault fluence i kluczyk zblizeniowy
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-08-30 o 20:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Auto trzeba otworzyc naciskajac przycisk na tymze pilocie.
    >
    > Ktos wie dlaczego tak moze byc i jak podejsc do problemu?

    a działało?

    W Lagunie II w karcie 3-przyciskowej która obsługuje otwieranie Hands
    Free, jest tam taki patent z akumulatorkiem w środku, który się ładuje
    gdy kartę włoży się w szczelinę czytnika. Jak aku w karcie się rozładuje
    to działa tylko naciskanie guzików (osobna bateria) a zbliżeniówka nie.

    Może tu masz podobnie?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-08-31 00:28:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC29CF9EBC640budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

> [...]
    > Auto trzeba otworzyc naciskajac przycisk na tymze pilocie.
    >
    > Ktos wie dlaczego tak moze byc i jak podejsc do problemu?

    Google zeznaje, że jest guzik na klamce. A od pasażera próbowałeś?
    Może się wypstrykał.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 4. Data: 2020-08-31 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Google zeznaje, że jest guzik na klamce.

    Probowałem. Ten guzik zamyka auto, ale nie otwiera.

    > A od pasażera próbowałeś?
    > Może się wypstrykał.

    Sprawdze bo juz sam nie wiem.
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 5. Data: 2020-08-31 07:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > a działało?

    Nie jestem tego w stanie sprawdzic bo uzywam auto od tygodnia.

> [...]
    > się ładuje gdy kartę włoży się w szczelinę czytnika. Jak aku w
    > karcie się rozładuje to działa tylko naciskanie guzików (osobna

    Ale czy wtedy nie byłoby tak ze nie działało by rowniez zamykanie auta
    przy oddaleniu sie od niego?

    Auto moge odpalic nie wkładajac karty do szczeliny - wystarczy ze mam
    ją przy sobie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 6. Data: 2020-08-31 08:53:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC2A3F5A936C0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    user Budzik pisze tak:

    > Probowałem. Ten guzik zamyka auto, ale nie otwiera.

    > Sprawdze bo juz sam nie wiem.

    a to odpada bo przycisk działa

    porównaj sobie zachowanie na jutubku

  • 7. Data: 2020-09-01 10:19:51
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/08/2020 19:59, Budzik wrote:
> [...]
    > Auto trzeba otworzyc naciskajac przycisk na tymze pilocie.
    >
    > Ktos wie dlaczego tak moze byc i jak podejsc do problemu?

    W Oplu dziala to tak, ze na klamkach masz przycisk i jak podejdziesz
    blisko z kluczykiem np. w kieszeni to drzwi sie otwieraja. Nie pamietam
    czy trzeba to wczesniej aktywowac w menu komputera pokladowego.

  • 8. Data: 2020-09-01 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > W Oplu dziala to tak, ze na klamkach masz przycisk i jak
    > podejdziesz blisko z kluczykiem np. w kieszeni to drzwi sie
    > otwieraja. Nie pamietam czy trzeba to wczesniej aktywowac w menu
    > komputera pokladowego.

    No to juz wiem.
    Jeżeli po wyjsciu z auta nie zamykamy go z pilota, tylko pozwolimy zeby
    sam sie zamknał w momencie kiedy oddalimy sie od niego razem z pilotem,
    to wtedy aktywuje sie funkcja automatycznego otwarcia.
    Jezeli zamkniemy z pilota, to nastepnym razem musimy otworzyc auto z
    pilota.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 9. Data: 2020-09-01 18:18:21
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/09/2020 16:59, Budzik wrote:
> [...]
    > to wtedy aktywuje sie funkcja automatycznego otwarcia.
    > Jezeli zamkniemy z pilota, to nastepnym razem musimy otworzyc auto z

    No to akurat mozna ustawic w menu. Na pewno w Oplu.

  • 10. Data: 2020-09-02 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > No to akurat mozna ustawic w menu. Na pewno w Oplu.

    W renault nie.
    A przynajmniej nie w tym podstawowym, dostepnym dla smiertelnika z
    poziomu kierownicy.
    Moze w jakims serwisowym...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."