  • Data: 2023-01-24 19:50:27
    Temat: Re: Required 9V, available 3.8V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2023 o 17:28, Yerine Ictimai pisze:
    [...]
    > Podczas ladowania pokazuje wart napiecia, np teraz 12.7 z
    > podlaczonym laptopem do zasilacza przez konwerter z
    > aku.
    > Jak odlacze laptop to podskakuje do 12.8V
    >
    > BTW sa 2 tryby ladowania
    > 12 STD
    > oraz
    > 12 AGM
    >
    > Wiesz moze co znacza te skroty?

    Każdy w przedszkolu wie, łącznie z google. Wpisz a się przekonasz :) To
    rodzaj/typ akumulatora. Dziwi mnie, że pytasz o to na grupie, zamiast
    najpierw sprawdzić samemu. Muszę wtedy odpisać a ktoś to już dawno
    zrobił, czyli marnujemy czas.

    > Rozumiem ze jak podlaczam po dluzszym rozladowywaniu to w
    > pierwszej chwili pokazuje wart nap ktora bezpostednio wskazuje na
    > stan rozladowania?
    >
    > Jakby miec jeszcze jakis woltomierz ktory by pokazywal w trakcie
    > rozladowywania wart nap to mozna by wiedziec kiedy odpuscic sobie
    > korzystanie z niego i czekac az wlacza prad w sieci
    > energetyczbej...

    Jeśli nie odłączysz tego prostownika, to przy braku napięcia z sieci,
    powinien pokazywać napięcie. Jesli jeszcze tego nie sprawdziłeś, to na
    co czekasz? Pisałeś wcześniej że ma woltomierz. Nie podałeś modelu więc
    nadal piszemy o niczym :>

    Prostownik np: 'Biedronka' tak własnie działa:

    https://allegro.pl/oferta/prostownik-z-mikroprocesor
    em-gt-max-4a-13148224547
    [...]
    > Czyli dobrze by miec woltomierz ktory caly czas pokazuje wart
    > napiecia i w razie kiedy obniza sie ponizej 12V to np.
    > zahibernowac lapka?

    Można. Ja bym jednak ustawił w kompie, że jeśli nie korzystam to po
    20min usypia a po 1h hibernuje.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>