  • Data: 2014-06-04 18:47:07
    Temat: Re: RoHS - nic nie rozumiem
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > W EP 6/2014 znalazłem info, że Toyota zapłaciła 1,2mld $ kary za to, że
    > w systemie sterowania gazem narastały wąsy cynowe spowodowane dyrektywą
    > RoHS.
    >
    > To jest jakieś chore. Odpowiadać (za spowodowanie śmierci) powinni ci,
    > co to całe zamieszanie wygenerowali wprowadzając ZPTSE (zakaz produkcji
    > trwałego sprzętu elektronicznego) zwany (dla niepoznaki) dyrektywą RoHS.

    Winna nie jest dyrektywa tylko nadgorliwość firmy, motoryzacja jest
    (chyba jeszcze) zwolniona z obowiązku stosowania bezołowiowego śmiecia.

    [..]
    > Wypadki śmiertelne już były, elektrownia atomowa musiała już być w
    > trybie awaryjnym wyłączana, kilka satelitów się uszkodziło, a my mamy od

    Z powodu ROHS? Byłbym baaaardzo zdziwiony gdyby cokolwiek wystrzelonego
    poza atmosferę było w tej technologii.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html