  • Data: 2021-11-26 11:47:17
    Temat: Re: Rok życia Redmi Note 9 pro...
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.11.2021 o 15:29, Animka pisze:

    > Szalenie polubiłam ten telefon od pierwszego dnia. Małogabarytowego
    > Samsunga mającego wszystko oprócz czytnika linii papilarnych, kodów i
    > zapłat przez dotknięcie, dwoch slotow na karty sim juz mi sie nie chce
    > brać do ręki. Po prostu mi nie leży. Wbrew pozorob lepszy do trzymania
    > w ręku jest ten "długi" telefon.Muzyka to komfort słuchania, chociaż
    > rzadko słucham w telefonie.
    > Nie wiem tylko co zrobić, żeby słuchac radia z telefonu przez
    > słuchawki "blutuf".Telefon ma wejście na słuchawki kablowe.
    > Tego bajkopisarza Enlela nie słuchaj, bo on ma bardzo bujną
> [...]

    Też miałem takiego Samsunga. Monte się nazywał i mimo tego że ekran
    tylko 4" to miał wszystko co potrzebne. Tylko mu zwiększyć pamięć ROM i
    moim zdaniem byłby w dzisiejszych czasach hitem.

    W moim telefonie (Motorola) radio ma opcję przesyłania dźwięku zarówno
    przez głośniki jak i bluetooth. Trzeba kliknąć na ikonę Radio FM, wejść
    w ustawienia, opcję bluetoth i skonfiguruj i sparuj nowe urządzenie,
    czyli słuchawki.