    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Date: Mon, 15 Feb 2016 14:49:13 +0100

    W dniu 15.02.2016 o 14:23, szerszen pisze:

    > Zamiast wymyślać kiepskie przykłady, zerknij na pasy. Jak już zobaczysz te pasy,
    ale mowa o takim prawdziwym "rondzie" z pasami wymalowanymi do okoła tej wyspy,
    >powiedz mi co ty chcesz tym lewym kierunkiem sygnalizować?

    Chciałbym ci przekazać, że z ronda wyjadę nie prędzej niż zjazdem po
    lewej stronie patrząc sprzed ronda.
    Na pewno nie pojadę prosto a także nie skręcę w pierwszą w prawo.
    Więc bezpiecznie możesz mnie wyprzedzać po prawej stronie gdy jedziesz
    np. prosto.
    Natomiast jeśli ci nie zależy na takiej wiedzy, to możesz przyjąć, że
    włączyłem lewy kierunkowskaz aby nie zapomnieć gdzie chcę pojechać.
    .