    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Wed, 4 Jun 2014 09:10:58 +0200

    Wed, 04 Jun 2014 00:25:21 +0200, PlaMa

    > touche... w sumie ludzie potrafią zadziwić, więc możliwe to jest,
    > ale trzeba mocno zaniżyć IQ żeby tę możliwość zastosować.

    Skąd zatem ta polemika z faktami? Jednemu konieczna acz wystarczalna jest
    linia ciągła i strzałki żeby pojął jak ma się ustawić do manewru przed
    skrzyżowaniem i to skrzyżownaie "przekroczyć" bez pajacowania, innemu
    wystarczą same przepisy ogólne linia przerywana dająca pewną swobodę,
    kolejnemu nie wystarczą ani przepisy ani żadne znaki bo i tak pojedzie jak
    mu się podoba.

    > Dokładnie to samo pytanie mogę zadać tobie. Dlaczego doprowadzasz do
    > tworzenia się punktów kolizyjnych, łamiesz przepisy (art 22 ust 2 i 4)
    > ignorujesz znaki w imię "bo ku**a tak uważam"?

    Jak dotrzesz do momentu w którym w końcu zajrzysz do przepisów
    szczegółowych i zrozumiesz pojęcie obszaru skrzyżowania, jak to definiuje
    ruch, po co i dla których pojazdów wyznacza się "znaki" na skrzyzowaniach
    skanalizowanych, to szczerze wątpie abyś zadawał takie pytania.

    Zajrzysz zatem w końcu do przepisów, rozrysujesz sobie obszar skrzyżowania
    dla ronda, spróbujesz je sobie wtedy "wyprostować" i też określić obszar
    takiego "skrzyzowania", i dlaczego nie można wjazdów/zjazdów traktować jak
    skrzyżowania, weźmiesz pod uwagę jak wyglądają wtedy punkty kolizyjne przy
    manewrach zmiany kierunku i spróbujesz zrozumieć dlaczego Art. 22. 2. i 4.
    nie dotyczy miejsc w których je usilnie stosujesz choć na żadnym innym
    skrzyżowaniu tego w ten sposób nie robisz? Spróbujesz chociaż, czy znowu
    stwierdzisz bez analizowania tematu, że to bez sensu?Jeśli jednak
    spróbujesz, to przedstaw swoje wyniki, bo chciałbym zobaczyć jak
    udowadniasz sobie (i mnie), że da się spełnić twoje warunki na podstawie
    istniejących definicji.

    --
    Pozdor Myjk