    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <lm1jtv$f5v$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
    <lm1t0k$2vj$1@usenet.news.interia.pl> <z...@m...org>
    <lm1vu2$97h$1@usenet.news.interia.pl> <n...@m...org>
    <lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
    <lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
    <lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
    <lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
    <lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org>
    Date: Wed, 4 Jun 2014 09:26:03 +0200

    Tue, 03 Jun 2014 17:23:40 +0200, LEPEK

    > Ładu i składu nie ma twoja teoria,
    > nie da się jej zastosować to wszystkich rond.

    Do tych co są oznakowane niezgodnie z przepisami, zdecydowanie nie. Ale
    niektórym to róznicy nie robi i nie dosyć że się gimnastykują na takich
    pasztetach, to jeszcze udowadniają błędność teorii. Ale przyznasz sam, że
    to skrajnie głupie podpierać się przykładem w dyskusji o przepisach, który
    to przykład sam w sobie łamie przepisy.

    Toteż mnie też w sumie nie robi różnicy, bo poza wyrażeniem swojej opinii w
    stronę IR i zwrócenia mu uwagi na błędy jakie popełnił, się adaptuję.
    Innymi słowy jadę tak, żeby sobie i innym kłopotu nie zrobić. Ale czy to
    jest automatycznie łamanie "mojej teorii"? Nie. Czy gdy się rozbijesz
    naspotkasz źle oznakowanye skrzyżowanie, to tym jednym zdarzeniem skreślisz
    całą swoją teorię jazdy? Wątpię.

    --
    Pozdor Myjk