    From: MichaelData(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Date: Wed, 4 Jun 2014 11:42:31 +0200

    Myjk wydumał(a) w news:1d64u2ma9lpjy$.dlg@myjk.org :

    No dobra, ciekawe jak z tego "wybrniesz" ale nie wycinaj :) Juz zauwazyłem
    ze nie polemizujesz z czyjąś wypowiedzią, zatem spróbuj odpowiedziec na
    swoje, czyli na to co sam napisałes. Oczywiście poproszę o definicję
    dlaczego w/g Ciebie prawy pas ronda nie nalezy do obszaru skrzyżowania,
    natomiast lewy jak najbardziej i ZAWSZE ma się z niego pierwszeństwo
    przejazdu.

    > Bełkot o "nabywaniu" pierwszeństwa wraz z zajęciem pasa ruchu na
    > _obszarze_ _skrzyżowania_ jest dosyć typowy dla rondoprostowaczy -- bo
    > traktują ten obszar jak odrębną drogę.

    To teraz wytłumacz, dlaczego "niewinne" BMW własnie to tak potraktowało.
    Cały czas uważasz że BMW miało bezwzgledne pierwszentwo od momentu
    przekroczenia A-7, przez cały obszar ronda aż do momentu zjazdu. Tak własnie
    piszesz i tego bronisz.

    > Jednak A-7 stoi _przed_ (jednym) skrzyżowaniem, odnosi się do *obszaru*
    > *skrzyżowania* (tj. części
    > wspólnej _dróg_) -- a więc jezdni (całej obwiedni).

    Tak, dla wszystkich wjazdów, nawet dla tego BMW, który musiał tez kiedyś
    udzielic pierwszeństwa przejazdu nim wjechał na rondo.

    > Jeśli BMW było w tym
    > obszarze gdy Mitsubishi dopiero zamierzało ten obszar zająć i doszło do
    > kolizji w tym obszarze (a przecież doszło), przy jednoczesnym
    > stwierdzeniu, że BMW _było_ widziane z poziomu Mitsubishi, to znaczy że
    > pierwszeństwo nie zostało udzielone.

    Ale tak nie było. Tutaj zwyczajnie kłamiesz :) Mitsu od baaardzo dawna
    jechało PUSTYM/WOLNYM prawym pasem bedąc już w obszarze skrzyzowania.
    Sumujac, OBA pojazdy znajdują się w obszarze skrzyżowania ale kazde na innym
    pasie ruchu.

    Teraz kodeks w łapki, przepisy szczegółowe i udowadniaj ze prawy pusty pas
    bedacy w obszarze skrzyżowania nie jest w obszarze skrzyzowania ale poza nim
    :]

    > Proste i nieskomplikowane.

    Zgadza się proste i nieskomplikowane do momentu kolizji.

    > Dobrze, że sąd to w końcu dostrzegł i rondoprostowacza samoluba (co myśli
    > że jak sobie uprzywilejowany pas "zajmie" to może innych, poprawnie
    > jadących taranować) spuścił na drzewo.

    Tutaj znów kłamiesz. Mitsu jechało swoim pasem a BMW go wyprzedziło z lewej
    i wpierdzieliło sie pod koła Mitsu zajeżdżając mu drogę. Skąd BMW wzięlo
    sobie pierwszeństwo na zmianę pasa ruchu (obowiązuje nadal C-12) to Twoja
    tajemnica. Chyba że wczesniej naradzał się z sądem tylko po to abyś mógł
    przyklasnąc takim bzdurom.

    Napieraj :D

    --
    Michael________(TM)