-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <2...@t...pl>
<lmsp0g$g9r$1@usenet.news.interia.pl>
<5391f2e7$0$2374$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1406070024200.1588@quad>
Date: Sat, 7 Jun 2014 13:25:43 +0200
Message-ID: <x3afvhzos224.1fg3ag1nixmtq$.dlg@40tude.net>
Lines: 57
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1402140330 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2148 82.143.187.50:58159
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3411
X-Received-Body-CRC: 254746564
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535031
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 7 Jun 2014 00:37:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
> On Fri, 6 Jun 2014, J.F. wrote:
>> Użytkownik "mk4" napisał
>>> Tego, ze Mitsu mial ustapic a swoim manewerm zmusil BMW do zmniejszenia
>>> predkosci (bo wg ciebie BMW mial go przpeuscic) - czyli jesli zmusil do
>>> zmiany predkosci to bylo wymuszenie ze strony Mitsu (literalnie nie zmusil
>>> bo byla kolizja - ale zeby jej uniknac BMW musialby ta predkosc zmienic
>>> znaczaco).
>> Gdyby BMW kontuowal jazde wewnetrzna czescia ronda, to by zwalniac nie
>> musial. Wiec wymuszenia na wjezdzie nie bylo.
>
> Tu sprawa wcale nie wygląda tak oczywiście.
> Jeśliby BMW *zaczął* zmianę pasa, to fakt że "mógł nie zmieniać" by
> zaistnienia wymuszenia nie uchylał.
> Nie można żądać, aby BMW nie zmieniał pasa przy wjeździe, mógł to
> zrobić "bo tak".
To powinien swoj zamiar zasygnalizowac wczesniej.
A nie mogl tego zrobic, bo by wprowadzil w blad, sugerujac ze zjedza
:-)
> W sumie... w sumie coś może być w takim myśleniu sądu:
> - BMW *zaczął* zmianę pasa
> - kierujący WSTRZYMAŁ wykonanie manewru, aby uniknąć kolizji,
> ale *w toku*, manewr nie został "wycofany" lecz trwał
> (znacznie dłużej niż zazwyczaj, ze względu na kolizyjność)
> - po ustaniu przyczyny kolizyjności WZNOWIŁ manewr, nie wykonując
> "nowej" zmiany pasa, ale po prostu kontynuując ruch "w prawo
> względem osi", do którego był uprawniony, a fakt "wstrzymania"
> nie powinien przemawiać przeciwko niemu, skoro uczynił tak
> dla zapobieżenia wypadkowi
Znaczy sie tak - jade prosto, ktos mi wyjezdza z prawej, ja hamuje
ostro ... ale potem przyspieszam, bo po uniknieciu kolizji mam prawo
kontynuowac jazde z poprzednia predkoscia nie baczac na blokujacy
droge pojazd ? :-)
>> Ale przy przy zjezdzie i zwiazanej z tym zmianie pasa to BMW ma udzielic
>> pierwszenstwa :-)
>> Ba, gdyby nie zwalnialo to i kursy nie bylyby kolizyjne :-)
>
> Też :)
A zwalnialo z wlasnej woli.
>> Co prawda sad mial inne zdanie ..
>usiłuję wyżej znaleźć wyjaśnienie dla tego zdania ;)
Jak pisalem - wydaje sie ze ten luk krotki i sad mogl sie dopatrzec ze
"wymusil na wjezdzie, przez co spowodowal kolizje bezposrednio za
wjazdem". Tym niemniej troche to dziwne, jesli to mitsu wjechal w bok
BMW przed nastepnym zjazdem.
No chyba ze jeszcze inna interpretacja - bmw jedzie swoim torem,
troche skosnie, mitsu stoi na wjezdzie i powinno bmw przepuscic.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.06.14 21:23 Shrek
- 08.06.14 00:28 PlaMa
- 09.06.14 08:51 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:00 Myjk
- 09.06.14 09:03 Myjk
- 09.06.14 09:07 Myjk
- 09.06.14 09:11 Myjk
- 09.06.14 09:13 Myjk
- 09.06.14 09:15 Myjk
- 09.06.14 09:16 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:17 Myjk
- 09.06.14 09:19 Myjk
- 09.06.14 09:20 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Felgi
- otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- czy wiedziałeś że?
- Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- Produkcja energii w elektrowniach atomowych
- Nie widzieć gdzie się jedzie
- Złomnik się SPRZEDAŁ Kanałowi ZERO
- I lewacka ideologia poszła się JEBAĆ
- Dla UTRWALENIA: jak działają "EKO" ZBRODNIARZE
- Emisyjność BEV
- Modulacja FM
- Chińczycy już ZAREAGOWALI!!!! Klamki zewnętrzne w samochodzie MAJĄ BYĆ KLAMKAMI
- Giełdy samochodowe
- #Motodziennik 358 - Czy ELEKTRYKI są jak AZBEST? Wyniki badań
Najnowsze wątki
- 2025-12-24 Felgi
- 2025-12-24 2,5 x więcej niż Li-Ion
- 2025-12-24 No i kolejny ograniczony
- 2025-12-24 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-12-24 New York Times zagrożeniem bezpieczeństwa narodowego USA - POTUS D. Trump
- 2025-12-24 Podżeganie?
- 2025-12-24 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-12-24 otwarcie drugiej obwodnicy Trójmiasta
- 2025-12-24 Tfu! Przeklety prostokąt (czyli UPS i "sinus modyfikowany")
- 2025-12-23 Prezent dla kierowców od prezydenta Nawrockiego
- 2025-12-23 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-12-23 Warszawa => Senior IT Recruitment Consultant <=
- 2025-12-22 czy wiedziałeś że?
- 2025-12-22 Unijne KOOOORWY mówią że WYCOFUJĄ się z zakazu rejestracji elektryków
- 2025-12-22 Białystok => ERP Microsoft Dynamics 365 Commerce Consultant <=




7 pułapek i okazji - zobacz co cię czeka podczas kupna mieszkania na wynajem