eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRondoprostowacz z Radomia :P › Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <3...@m...org> <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <2...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <lmnndb$s3u$1@usenet.news.interia.pl>
    <2...@t...pl>
    <2xuuv5bb42dm$.dlg@myjk.org> <53961b1c$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <j...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <115o7jts2bzt4$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1x8ray73axl4r$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1uw7y7302k5y0$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    Date: Fri, 13 Jun 2014 15:20:46 +0200
    Message-ID: <h...@m...org>
    Lines: 37
    NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
    X-Trace: 1402665656 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2358 83.12.187.189:51957
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535793
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 13 Jun 2014 14:02:32 +0200, szerszen

    >> zgoda, nie ma przepisu
    >> ogólnego które nakazuje skręt w prawo (pierwszy zjazd) bez możliwości jazdy
    >> prosto (drugi zjazd).
    > No brawo, a więc doszliśmy do wniosku, że nawet według ciebie Mitsubishi jechało
    prawidłowo.

    Było prawidłowo ustawione do swojego manewru. Wystarczyło ustąpić
    pierwszeńśtwa i by nie było problemu. Ale oczywiście kierownik Mitsu był
    rondoprostowaczem, królem ronda i doprowadził do dzwona, bo nie mógł
    przecież stracić tych jakże cennych 2 sek. na ustąpienie miejsca prawidłowo
    jadącemu BMW posiadającemu przed nim pierwszeństwo.

    >> Ale w tym miejcu przypomnę, bo może akurat
    >> zaskoczysz, że przepisy jak nie zabraniają jazdy prosto z prawego pasa, tak
    >> nie pozwalają na skręt w lewo z prawego pasa.
    > No i? Nakazują również na skręt w prawo spod prawej,
    > a nie lewej krawędzie jezdni, a już definitywnie zakazują
    > skrętu w prawo z lewego pasa.

    Wszelkie manewry zmiany kierunku (vel skręty) wykonuje się (m.in., bo
    takżerobi się to poza skrzyżowaniami) na skrzyżowaniu począwszy od zamiaru
    tego skrętu, przez należyte ustawienie się do tego manewru, a potem
    przejazd przez skrzyżowanie. Oczywiście nie dotyczy to rondoprostowaczy,
    którzy mają fefnaście manewrów w jednym manewrze, na fefnastu urojonych
    skrzyżowaniach na jednym skrzyżowaniu.

    PS Wyjaśnij jazdę po rondzie, na które są trzy wjazdy, siedem zjazdów,
    każdy wjazd ma cztery pasy, obwiednia ma dwa pasy ruchu, każdy z pasów
    oddziela podwójna linia ciągła, łącznie z linią gdzie normalnie jest P-13
    czy P-14, a rondo jest okrążone morzem z pięciu stron świata.

    Czekam aż się popiszesz jak się z "twoimi" wszędzie obowiązującymi
    przepisami jeździ po takim rondzie, bo chcę uwierzyć że śnię. :P

    --
    Pozdor Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: