  • Data: 2018-01-21 13:40:54
    Temat: Re: Rośnie liczba wypadków!
    Od: PlaMa <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-21 o 10:43, Shrek pisze:

    > BTW - w Warszawie liczba wypadków (a w zasadzie ofiar) systematycznie
    > maleje. I co by nie mówić o pomyśle żeby samouka od masy krytycznek
    > zrobić dyrektorem Zarządu Dróg Miejskich, to dużo się robi na rzecz
    > bezpiecxzeństwa piszeych i przynosi to efekty (aktywne przejścia,
    > doświatlaanie przejśc _i_okolic_).

    Nie wiem czy Warszawa może być jakimkolwiek argumentem w dyskusji o
    bezpieczeństwie polskich dróg. Strasznie wielkie pieniądze są tu
    wrzucane w drogi i przynosi to efekty. Osobiście uważam, że za
    "zwiększenie bezpieczeństwa" (mniej ofiar) odpowiadają... uwaga... korki
    wynikające z większego ruchu i większej ilości pojazdów. Łatwiej o
    stłuczkę a trudniej o ofiary. Dodajmy do tego powstające km obwodnicy,
    gdzie jeździ się z dużą prędkością ale w mocno sprzyjających warunkach.
    Oczywiście doświetlanie przejść jak najbardziej jest celnym argumentem.