  • Data: 2018-06-12 05:28:31
    Temat: Re: Rowerzyści na drogach...
    Od: LinFanQri <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2018 o 23:31, Marek S pisze:

    > Nadal nie rozumiem czym różni się dla kolarza asfalt ulicy od asfaltu
    > ścieżki rowerowej. Wyjaśnij mi to.

    Asfalt niczym się nie różni. Może tym, że drogi są wykonane z
    większą-należytą starannością.

    Problem w tym, że ŚR w ogóle nie są czyszczone z jakichkolwiek śmieci. A
    kolarz czuje WSZYSTKIE śmieci, kamyczki, patyczki, progi, uskoki... co
    psuje frajdę z jazdy. Ale z perspektywy samochodu nigdy tego nie zrozumiesz.

    Jaka jest różnica między chodnikiem 30-letnim a położonym nie później
    jak 2-3 lata temu!? Z Twojej perspektywy i w świetle prawa pewnie niczym
    się nie różnią. I tutaj poruszają się intruzi i tutaj. Jednak z
    perspektywy osoby niewidomej pewnie wolałbym poruszać się na tym nowszym
    który poprzez różne wypusty, progi, znaki ułatwia poruszania się po
    mieście osobom niepełnosprawnym. Z samochodu tego nie widać.

    Czasami warto zejść z tronu i spojrzeć na świat z perspektywy drugiego
    człowieka.