  • Data: 2011-04-26 16:01:10
    Temat: Re: Rozdzielczości monitorów LCD
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-26 15:52, z pisze:
    > Jak już zaczniesz pracować na dwóch to potem na jednym będziesz się dusić. Szukania
    kursora nie
    > zauważyłem. Programy Adobe np. mają strasznie wielkie paletki. Drugi monitor jest
    dla nich
    > wymarzonym miejscem razem z Commanderem i pocztą.

    Jest dokładnie tak jak piszesz, aktualnie jako główny monitor służy mi 21", a obok
    stoi kilkuletni
    LCD 17" Belinea, i nie wyobrażam sobie pracy na jednym monitorze - choć te kilka
    godzin na laptopie
    czy netbooku mogę wytrzymać, na głównym ekranie zazwyczaj mam uruchomioną
    przeglądarkę, komunikator
    i okna explorera. Na drugim zaś program pocztowy, mirc, i ,,telewizor" czyli Winfast
    PVR, prócz tego
    uruchamiam tam filezille, foobara itd. Photoshopa natomiast rozciągam na oba ekrany,
    na ,,dużym" mam
    tylko obszar roboczy i paletę narzędzi a na mniejszym reszte dupereli