eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozrząd na kołach zębatych › Re: Rozrząd na kołach zębatych
  • Data: 2010-02-25 15:30:44
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hinek pisze:
    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał
    >>
    >> Dobre i trwale w nissanie byly wlasnie 6 cylindrowki, 3.3, 2.7, 4.2
    >>
    >>
    > Skoro o Parchu mowa, to silnik 3.3 jest wieczny. Podobnie 4.2 o
    > ktorym pisalem. Silnika 2.7 szesciocylindrowego(?) nie znam.
    > Jest slynny 2.8 z pekajaca glowica :) Silnik 2.7 z Terrano
    > powstal przez "obciecie" dwoch cylindrow z 4.2

    No 2.8 racyja, tak jak 3.3 to wlasciwie 3.2 :)
    Ale przeciez my, dzentelmeni nie bedziemy sie klocili o setke, kiedy tu
    sie o 3 litry rozchodzi ;)

    Niby te glowice pekaly, ale jakos niewielu znam, ktorym pekla. Owszem,
    znaja oni kogos, kto zna kogos komu pekla, ale tak "osobiscie" to nie
    bardzo.
    Tak samo jak moj 2.6 w trooperze mial nie wytrzymac "bo glowica". Ma 356
    tysi najechane, z czego ok 70 na LPG. I nic. Skubaniec nawet oleju nie
    zre w widoczny sposob.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: