eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozrząd na kołach zębatych › Re: Rozrząd na kołach zębatych
  • Data: 2010-02-26 08:18:25
    Temat: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Od: Miki <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > Fajny silniczek, tylko do du y...
    > > 5 cylindr w w rz dzie na pompowtryskach, wersja z Tuarega ma 174, a z
    > > Transportera 130 konik w.
    > > Zastanawia em si kiedy , czy nie da oby si wcisn go do mojej A6/C4
    > > (teraz mam te 5R) ale chyba jest nieco za wysoki.
    > > No i koszt spory...
    >
    > Czemu sobie nie wstawisz normalnej V6 3,2 litra jak w A6 daj ?
    > Albo we sobie silniczek z jakiej Acury TL - moja ma 286 koni
    > przy 3,5 litra V6 :-)

    Dużo jeżdżę (rocznie 50 kkm+) i jak na razie to właśnie pierwsze A6
    sprawdza się prawie idealnie: zawieszenie nie do zdarcia, niedrogie
    części, mało pali (średnio wychodzi 6.5 L), a silnik ma dosyć mocy,
    żeby w razie potrzeby przycisnąć (może 140 koni to nie rewelacja, ale
    więcej nie potrzeba)
    Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do
    szału - trzeba rozebrać cały przód - zderzak, pas przedni, chłodnice
    wody i klimy. Wstawienie innego silnika z paskiem nic nie zmieni.

    > p.s. VW Turek ma tak ma o koni?? To troch wstyd jak na SUVa...

    Pewien znajomy kierowca tego autka z tym silnikiem określił go bardzo
    trafnie:
    "Jedzie jak ciężarówka, Starem się lepiej jeździło"

    Pozdrówka
    Miki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: