    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rozrząd na kołach zębatych
    Date: Fri, 26 Feb 2010 16:54:32 -0600

    "Miki" <m...@g...com> wrote in message
    news:a0107f09-8ba5-4af0-b972-9fde54c4d732@g26g2000yq
    n.googlegroups.com...

    > Dużo jeżdżę (rocznie 50 kkm+) i jak na razie to właśnie pierwsze A6
    > sprawdza się prawie idealnie: zawieszenie nie do zdarcia, niedrogie
    > części, mało pali (średnio wychodzi 6.5 L), a silnik ma dosyć mocy,
    > żeby w razie potrzeby przycisnąć (może 140 koni to nie rewelacja, ale
    > więcej nie potrzeba)

    Masz chyba zaniżone wymagania... A6 to relatywnie duże i ciężkie auto.

    Standardem w USA są A6 z 3,2 litra V6 co ma 252 koni a wersja
    droższa ma silnik 4,2 litra V8 co ma 330 koni. Wtedy dopiero jest fajnie...
    :-)

    Przy 140 koniach z pewnością to auto kuleje i przymula.

    > Tylko wymiana pasków, napinaczy i innych rolek doprowadza mnie do
    > szału - trzeba rozebrać cały przód - zderzak, pas przedni, chłodnice
    > wody i klimy. Wstawienie innego silnika z paskiem nic nie zmieni.

    No nie wiem... ten V6 3,2 litra to bardzo porządny silnik.

    > Pewien znajomy kierowca tego autka z tym silnikiem określił go bardzo
    > trafnie:
    > "Jedzie jak ciężarówka, Starem się lepiej jeździło"

    Mało jest SUVów dla amatorów dynamicznej jazdy...
    Do tego wciąż osobówki górą.