    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ruskie tranzystory mocy
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <7088721572$20200906150538@squadack.com>
    <hpocdxn4160i$.1dma7b83akd79$.dlg@40tude.net>
    <4846436003$20200906173306@squadack.com>
    <14xf4301eb35c.ka8dsvhawkng$.dlg@40tude.net>
    <9201697509$20200907002816@squadack.com>
    Date: Mon, 7 Sep 2020 02:39:30 +0200

    Dnia Mon, 7 Sep 2020 00:28:13 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Sunday, September 6, 2020, 7:40:36 PM, you wrote:
    > [...]
    _RK.pdf

    > Ale zobacz, że to nie fungowało - lecieli jak pijani. To, że kapitan
    > nie dogadywał sią z FO i nie wierzył przyrządom zapasowym, to jedno.

    To chyba z innego powodu - sztuczny horyzont kiepsko dzialal, a w
    chmurach nic nie widzieli. Kapitan nie potrafil rowno zakrecic.

    > To, że ręczna busola magnetyczna w otoczeniu sporych mas metali działa tak
    > sobie, to druga. W ostatecznym efekcie nie stwierdzono problemów z
    > przyrządami zapasowymi.

    Moja wina ... no nie tylko - trzeba bylo poszukac takze "kompas".

    Ta busola to chyba na wyposazeniu samolotu, jest w raporcie rysunek,
    ale gdzies schowana, skoro trzeba "wyciagac".

    Tak czy inaczej - zwykly kompas. Ale przynajmniej dziala bez
    zasilania.

    > [...]

    Ale dzialac musi caly czas - na wszelki wypadek.

    >Poza tym - nie krępują się korzystać po prostu z GPS.

    Sztucznego horyzontu nie zastapi ...

    J.