  • Data: 2009-08-26 10:30:10
    Temat: Re: Rusztowanie - podpora pod daszek
    Od: "marcin markowski" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    pluton <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Fajna mysl. Lubie pracowac z plaskownikami i mam zapasik takich
    > 1400 x 40 x 8, po niecale 8 pln/sztuke.

    > Nie chwytam, mozesz ciut szczegolowiej opisac ? Chodzic po tym na pewno
    > nie bede :)
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    Jesli dasz plaskowniki z bl 8mm to ten pręt prostopadły nie bedzie potrzebny
    bo raczej sie płaskowniki nie zwichrzą przy zginaniu czyli daj tylko
    płaskowniki prostopadle do okapu dachu i ramke naokoło (cos jak krata
    pomostowa ale bez tych prętów)prostopadłych do płaskowników). Choć ze w
    zgledu na to ze w takim wypadku fale onduline beda równoległe do
    płaskowników to wypadało by dać jakiś pręt co 50cm prostopadly do
    płaskowników i fal. Płaskowniki na zginanie w odpowiedniej płaszczyznie są
    bardzo wytrzymałe o ile się nie zwichrzą - stad chcialem dać pręt spinający
    je gdzieś w połowie długości ich wystawania.