  • Data: 2021-01-22 07:37:37
    Temat: Re: Ryzen 5 pro 4650g
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-01-21 08:50, trybun wrote:
    > Jak już pisałem - jedyne wyjście aby było w miarę tanio, dla zwolenników
    > Ryzenów to kupić zestaw wcześniej złożony. Bo obecnie ceny samych tych
    > procków są wywindowane do nieba, czyli jak to się mówi - astronomiczne. .

    biorąc pod uwagę informacje zewsząd o brakach (zwłaszcza komponentów) to
    może być dopiero początek

    amd i nvidia sprzedaje wszystko na pniu przez kopaczy, ale nawet ford
    oraz fiat\jeep\chrysler wstrzymał produkcję ze względu na brakującą
    elektronikę do aut

    https://www.nbcnews.com/business/autos/automakers-fo
    rced-cut-production-amid-global-shortage-computer-ch
    ips-n1254311