  • Data: 2020-10-17 12:01:48
    Temat: Re: Ryzen 7 1700 + ECC RAM
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-17, pioruns <w...@w...com> wrote:

    > Pamiętajcie też aby nie krzyczeć na swoje dyski :D
    > https://www.youtube.com/watch?v=tDacjrSCeq4
    >
    > Hahaha

    No więc widzisz, że to nie musi być RAM. Sam staram się nie wychodzić
    poza "ty niedobry dysku", wszystko przytłumionym głosem i tylko jak się
    zamknę w kiblu, a i tak wczoraj miałem jeden unrecoverable we wcześniej
    wspomnianej macierzy.

    A jak któryś przegnie, to warto podrzucić na niego kopię tego:
    https://arstechnica.com/information-technology/2018/
    05/attackers-can-send-sounds-to-ddos-video-recorders
    -and-pcs/

    --
    Marcin