    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Ryzen 7 1700 + ECC RAM
    <rm6tar$n38$1$pioruns@news.chmurka.net> <Ix5iH.136467$dT2.6561@fx01.ams1>
    <rmc0eo$9bt$1$pioruns@news.chmurka.net>
    <b...@4...com>
    <%triH.630911$jbb.526219@fx44.ams1>
    <m...@4...com>
    <Z4uiH.898637$dTb.324643@fx41.ams1>
    <n...@4...com>
    <rmed93$mai$3$pioruns@news.chmurka.net>
    Date: Sat, 17 Oct 2020 10:01:48 GMT

    On 2020-10-17, pioruns <w...@w...com> wrote:

    > Pamiętajcie też aby nie krzyczeć na swoje dyski :D
    > https://www.youtube.com/watch?v=tDacjrSCeq4
    >
    > Hahaha

    No więc widzisz, że to nie musi być RAM. Sam staram się nie wychodzić
    poza "ty niedobry dysku", wszystko przytłumionym głosem i tylko jak się
    zamknę w kiblu, a i tak wczoraj miałem jeden unrecoverable we wcześniej
    wspomnianej macierzy.

    A jak któryś przegnie, to warto podrzucić na niego kopię tego:
    https://arstechnica.com/information-technology/2018/
    05/attackers-can-send-sounds-to-ddos-video-recorders
    -and-pcs/

    --
    Marcin