  • Data: 2009-02-23 22:01:40
    Temat: Re: Rzutnik multimedialny do... kościoła ;)
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Stachura wrote:

    > Takie urządzenie jest też w koszalińskiej katadrze. Czytelność bez
    > zarzutu. Jest do tego wypasiony pilot z własnym wyświetlaczem. IMHO dużo
    > lepsze rozwiązanie niż rzutnik - prostsza instalacja, trwałość, cena
    > pewnie porównywalna. Tylko z zabytkowym wnętrzem trochę się nie komponuje;
    > człowiek nieświadomie oczekuje, że zaraz pokaże się reklama pizzy na
    > telefon :-)

    moze zamiast czerwonych ledow uzyc dwukolorowych (zielono-czerwone) i
    celowac odcieniem w brazy, a do tego dac gotyckie maskownice ? na przod dac
    maskujaca szybe z wytloczonym samopowtarzajacym deseniem
    a zamiast przesuwania tekstu dac przenikanie z efektem ognia ;)

    ew zalatwic maskujaca szybe/plexi uformowana jak wypukla 'ksiega'...