  • Data: 2023-03-01 13:48:23
    Temat: Re: S/PDIF -> USB
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-03-01, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    295x/images/pl/webpage_14/leogiiao/element_173/20230
    228_170457.jpg

    > Napisali, że SCART
    >
    > https://www.netia.pl/Netia/media/Pomoc/np2-0_1.png
    >
    > To musi tam być dźwięk.

    Dlaczego musi? Może po to jest ten SPDIF? W koncu nie wszystkie piny
    scart muszą być podłączone, a jeśli tam jest faktycznie audio to
    musiałby być jakiś dedykowany kabel, bo typowy s-video nie ma audio.
    https://en.wikipedia.org/wiki/S-Video

    > No to są dwie opcje, cenowo to samo.
    > Ten SCART lub konwerter z optycznego do analoga.

    A telewizor jaki? Może jeszcze ma jakąś opcję BT?

    --
    Marcin