eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Thu, 25 Mar 2021 01:15:45 +0100

    "_Master_" 605b9d2a$0$503$6...@n...neostrada.pl

    > Nie ma takiego glassa który by się nie stłukł a już na pewno z tłu ;-)

    Wszystko można zniszczyć. GG6 nie jest makabrycznie
    droższe niż tworzywo sztuczne -- wg mnie cena warta
    swej funkcji.

    Tył telefonu zazwyczaj jest w ochronnym silikonie,
    ale akurat Asusa nie chroniłem czymś takim. Spadał
    często -- raz z wysokości około 1.5 metra na terakotę.
    Asusa czasami ;) trzymałem w tylnej kieszeni spodni
    podczas siadania -- też nie protestował... ;)

    Inna sprawa, że tablet Overmaxa nie miał GG, spadał
    (raz wybił dziurę w terakocie; w ekranie też ma dziurę
    widoczną gołym okiem) wielokrotnie (akurat nie aż
    z 1.5 metra, ale 1 metr czy 0.5 metra na terakotę
    zaliczał) i nie potłukł się zupełnie -- ale tablet
    Overmaxa ma grube szkło, przez co jest ciężki...

    RN9P jest o tyle nieszczęśliwym produktem, że kamerki
    wystają nad resztę obudowy na około pół cm -- nawet
    silikon niekoniecznie tu chroni skutecznie.

    Przód można chronić: hartowanym szkłem; wzmacniającą
    folią odporną za zadrapania; ceramicznymi powłokami
    -- elastycznymi, ale odpornymi na zadrapania...

    Metalowe (duraluminiowe, magnezowe, stalowe...) ramki
    mogą źle wpływać na łączność, dlatego nie jestem do
    nich przekonany, choć akurat (ogólnie fatalny!!!)
    tablet Overmaxa miał niemal cały tył metalowy, co
    nie było odczuwalne...

    Szklane ramki to chyba duży problem łączenia -- nie
    wszystko można (czy warto) pokleić...

    Moim zdaniem cena GG6 jest warta swej ochronnej funkcji.

    Monster wiele razy spadał, przejechałem po nim rowerem,
    na którym jechałem, ale pewnego razu wypadł mi z ręki na
    wełniany dywan z wysokości około 0.5 metra -- potłukł się...

    --