eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle... › Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: SD860 za kilka stówek pierwszakom i nieco drożej w ogóle...
    Date: Fri, 2 Apr 2021 11:40:41 +0200

    > "trybun" s4442l$87h$...@g...aioe.org

    > Opera teraz nie korzysta z Nvidii... Ani filmami, ani
    > czymkolwiek... Korzysta jedynie z Intelowskiej, czyli
    > zintegrowanej... Nvidia leży odłogiem -- razem ze swą
    > dedykowaną RAMką...
    >
    > VBox korzystał czas jakiś -- od dawna nie korzysta...
    > Być może Nvidia stanie się zupełnie niepotrzebna...

    Jak to rozumieć - Opera się nie uruchamia? W laptopach chyba tak jest,
    przynajmniej w moim Asusie, generalnie chodzi on na intelowskiej karcie,
    a w przypadku potrzeby, np po włączeniu jakiejś wymagającej gry 3D to do
    głosu dochodzi karta Nvidii.

    A tak ogólnie to cały mój sprzęt komputerowy (2 PC i laptop) jest
    wyposażony w karty Nvidii ale nie zauważyłem z tego tytułu że np Opera
    ostatnio zaczęła źle chodzić.

> [...]
    > przez niemal 2 lata) a która zaczęła tanieć
    > tuż po tym, jak ją wreszcie kupiłem...
    >
    > -=-
    >
    > Za 500 pln kupić można smartfon chyba tylko do
    > rozmawiania i SMSowania -- taki telefon można
    > kupić za kilka dych... Nokia dualSIM za 85 pln...
    > Mały, lekki, 1200mAh -- starczy na tydzień bez
    > ładowania?...
    >
    > Mnie raczej potrzebny wytrzymały (GG6 itp. po obu
    > stronach) smartfon z: DF GNS4S, quadSIM, pojemnym
    > (7Ah lub lepszym) akumulatorem, SAMOLEDem dającym
    > 1300 nitów, 8GB/128GB... Za 500 pln teraz takiego

    Z GPSem, z bluetoothem z aparatem i kamerą, z kalkulatorem i programem
    biurowym, taki za 500zł ma dosłownie wszystko to co jego droższy o 100%
    odpowiednik.

    Tak szczerze to naprawdę Ci potrzebne te samoledy, DFy pojemne baterie
    czy 128GB pamięci?

    > -=-
    >
    > Cieszę się z Redmi Note 9 Pro -- nie narzekam.
    > Koszmarną pomyłką są kamerki wystające (na pół
    > cm) a niemiłą ciekawostką jest brak Galileo...
    >
    > SD 720G obsługuje zarówno Galileo, jak i DF...

    A można wiedzieć ile kosztował?

    > -=-
    >
    > Kiedyś ludzie mieli świeże powietrze, ale na
    > ulicach leżało końskie łajno -- teraz mamy
    > smartfony i inne kompIutery...

    Kiedy to było? Na początku lat 80tych miałem nieszczęście mieszkać przez
    jakiś czas w Sosnowcu, takie tam było "czyste powietrze" ze regularnie
    kilka razy w tygodniu chwytały mnie skurcze mięśni, a miejscowy ściek
    zwany rzeką Przemszą kilka razy w ciągu dnia zmieniał kolor..