  • Data: 2009-03-13 17:19:45
    Temat: Re: SIMPLUS też ma 29gr do wszystkich!
    Od: dizel <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Mar 2009 18:15:19 +0100, "milosh" <m...@x...pl> wrote:

    >Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    22034&link=PLAY,si%C4%99,przeliczy%C5%82,-,TW%C3%93J
    ,PROFIL,w,Simplusie,ma,29,gr

    >reklamacje w sprawie zawyzonego MTR kierujcie do playa

    To że minuta droższa do play to ok bo to wina play, ja to rozumiem ale
    dlaczego sim+ ma mówić że to do wszystkich sieci jak nie jest do
    wszystkich, to samo było z Heyah i jej równą taryfą. Ktoś się powinien
    tym zająć bo to jest wprowadzanie klienta w błąd.